شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
احمدرضا حاجتی

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز گفت: عمل سیاسی امام خمینی و همچنین رهبر معظم انقلاب، محصول بینش توحیدی آنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در مراسم گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت در محل حسینیه ثارالله دزفول، گفت: دشمن تهدید کرد که مصلی را ممکن است مورد هدف قرار دهند، رهبر انقلاب رفتند و نماز جمعه را اقامه کردند و دنیا از این اقدام متحیر شد.

وی افزود: بسیاری از تحلیل‌گرانی که هیچ نسبتی با انقلاب ندارند، تعبیر رهبر شجاع جهان اسلام و ملت بی‌نظیر جهان اسلام را به‌کار بردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با گرامیداشت یاد شهید علامه سید حسن نصرالله، سرلشکر نیلفروشان و دیگر شهدای بزرگوار جبهه مقاومت، با بیان اینکه باید اندیشه خودمان را اصلاح کنیم؛ تصریح کرد: ما عزادار هستیم ولی این عزاداری از جنس عزاداری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است. ما باید تا چهلم این عزیزان برایشان مجلس بگیریم و این بهانه‌ای بشود تا اندیشه جهادی و فکر مبارزه با دشمن صهیونیست را توسعه دهیم.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر اینکه عمل ما محصول اندیشه ماست؛ خاطرنشان کرد: ناتو در ماه‌های گذشته جلسه گرفته است و اعلام کرده که ما در 7 حوزه درگیر جنگ هستیم که یکی از آنان جنگ ذهن است. اگر بخواهیم میدان جنگ را ببریم باید ذهن‌ها را تغییر بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه در دو ماه گذشته بعضی از عناصر مومن ما در فضای مجازی لغزیدند گفت: از بعضی قلم‌ها بوی یأس و ترس می‌آید؛ این آن خطی نیست که حضرت روح‌الله به ما معرفی کرد.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی از عوامل MI6 پرسیدند که ریشه این انقلاب که بساط ما را بهم ریخته چیست و آن‌ها گفتند که فرهنگ حسینی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: یکی از مسئولان رژیم اشغالگر پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آمدن امام خمینی گفته بود که دوران تاریک اسرائیل شروع شد؛ همانگونه که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای آمریکا و اسرائیل خطرناک‌تر بود، الان هم شهید نصرالله از سید حسن نصرالله برای دشمن خطرناک‌تر است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: اسرائیل هفتم اکتبر پارسال و پس از عملیات طوفان‌الاقصی تمام شد. صحنه نبرد ما با رژیم صهیونیستی صحنه یک نبرد جغرافیایی نیست، بلکه ما در یک نبرد تمدنی هستیم و تاریخ در حال ورق خوردن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha